Bun venit pe blogul nostru!


Blog pentru cadre,parinti,copii si bunici.. Aici veţi găsi cele mai frumoase momente ale noastre...

luni, 14 octombrie 2013

U.T Toamna. Fructe de toamna!

In aceasta saptamana vom vorbi despre fructe de toamna. La comunicare in limba romana am discutat despre caracteristicile toamnei, am formulat propozitii pe baza de imagini, am despartiti cuvinte in silabe.
 De la ora 9.30 pana la ora 10.30 am fost la piata mare ca sa observam fructele si legumele. Copiii au recunoscut aproape toate fructele si legumele. Bataie de cap ne-a dat prazul, pe care l-au confundat cu ceapa verde, si gogonelele, pe care le-au denumit "gogosele", iar varza s-a transformat in salata. Am invatat si cateva fructe in germana. Maine le vom repeta. Plimbarea noastra s-a incheiat cu o mica "ora de istorie", in Parcul Reconcilierii.
Astazi toti copiii au fost raspaltiti cu cate un mar, pe care l-au pus in buzunarelele saculetului. Daca nu stiti despre ce mar este vorba, va rog sa-i intrebati pe copii. Cred ca va vor explica cu mare placere jocul pe care noi il jucam!
Tot astazi am aranjat dulapurile!
Prezenta de dimineata!

Discutii despre toamna, observare, construire de prop.

La piata!

Domnul de la taraba, care ne-a pus in incurcatura cu acel praz! :))

"Ora de istorie"

Stim sa ne comportam!

:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu