Bun venit pe blogul nostru!


Blog pentru cadre,parinti,copii si bunici.. Aici veţi găsi cele mai frumoase momente ale noastre...

miercuri, 16 octombrie 2013

Obst!-activitati14-15 okt.

Am invatat denumirea fructelor de sezon in limba germana :)

 Apfel (apfal)=mar, Birne(birne)=para, Trauben(trauban)=struguri,  Pflaume(pflaume)=pruna, Pfirsich(firzih)=piersica, Quitte(cvite)=gutuie,Nüsse(nüse)=nuci
Was ist das?(Vas ist das?)Ce este aceasta/acesta?
Das ist eine Birne,Quitte,etc.Aceasta este o/un...

 
Spiel(joc) Was ist das? Rate! Ce este acesasta? Ghiceste!


La limba romana am citit "Povestea marului buclucas",am discutat despre patania marului,ne-am argumentat parerile,am raspuns la intrebari!Apoi am construit din puzzle acest mar!
Mare bataie de cap ne-a dat puzzle-ul! :)


Iacob: "Este cel mai greu puzzle pe care l-am facut!"

Dar pana la urma,am scos-o la capat! :))
La matematica am invatat sa scadem fructele!
La arte am facut un mar! Cu multa rabdare am dus la bun sfarsit ceea ce ne-am propus!Pomisorii au iesit foarte frumos!
Concentrati!

Multa rabdare...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu