Bun venit pe blogul nostru!


Blog pentru cadre,parinti,copii si bunici.. Aici veţi găsi cele mai frumoase momente ale noastre...

luni, 7 octombrie 2013

Unitatea tematica: Meine Familie!

In aceasta saptamana vom discuta despre familie. Deoarece astazi ne-am concentrat foarte mult la activitati am si uitat sa fac poze...

La CLR am inceput ziua cu un joc: "Sa ne prezentam". Am studiat un album foto, am discutat despre actele de identitate ale adultului si ale copilului, le-am si studiat si descifrat (CNP, domiciliu, etc)

La matematica am repetat multimile si am scris semnul "-", am repetat prin joc ceea ce am invatat pana acum.

La CLM (com. in lb. materna-germana) am invatat membrii familiei si am desenat o casa conform explicatiilor mele.
Mutter=mama, Vater=tata, Bruder=frate, Schwester (shvester)=sora, Onkel=unchi, Tante=matusa, Oma=bunica, Opa=bunic

La muzica si miscare am invatat un cantecel nou: "Bruederchen komm tanz mit mir!". Versurile si filmarea le voi posta vineri. Pana vineri il vom invata pe tot. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu