Bun venit pe blogul nostru!


Blog pentru cadre,parinti,copii si bunici.. Aici veţi găsi cele mai frumoase momente ale noastre...

miercuri, 2 octombrie 2013

Corpul uman-activitati

La ora de comunicare in lb romana am discutat despre corpul uman,am citit din carti si enciclopedii.A fost foarte interesant!



La limba germana am scris semne grafice,apoi am facut un concurs: "Ghiceste ce arat!"


Atenti la explicatii!
Matematica: Formare de multimi-
Formam multimi
Arte: Am lucrat in echipa un "Kinderbaum" copac al copiilor :)
Munca noastra!



2 comentarii:

  1. lu tati si lu mami lleau placut activitatile si mie mia placut foarte mult copacul copiilor,petru ca ie facut din palmutele noastre si petrucaie facut si de tine.raddu

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Raddu,daca este asa cum ma gandesc eu,faptul ca ai scris tu singur acest mesaj,te felicit pentru istetimea ta!Ma bucur ca iti plac activitatile din clasa!Sa stii ca si mie mi-a placut sa facem impreuna acel copac al copiilor.

    RăspundețiȘtergere