Bun venit pe blogul nostru!


Blog pentru cadre,parinti,copii si bunici.. Aici veţi găsi cele mai frumoase momente ale noastre...

duminică, 19 octombrie 2014

tema saptamanii trecute- Gemüse

Saptamana trecuta, pe langa literele si cifrele,cantecele,si multe alte cele pe care le-am invatat, am discutat si despre legume,importanta si necesitatea lor in alimentatia omului.

Imi cer scuze ca nu am facut fotografii,dar am fost atat de ocupati si de concentrati incat am uitat cu totii de fotografii.

Legumele invatate,pe care ar fi bine sa le repetati cu copiii.

Die Karrote ( di carote)=morcov, das Knoblauch (das cnoblauh)=usturoi,die Aubergine ( obarjinie)=vanata, Zucchini ( tzuchini)= dovlecel, Kartoffel ( cartofal)=cartofi, das Radieschen ( Radisien)= ridiche, Bohne ( boune)= fasole, Paprika ( paprica)= ardei, die Tomate ( romate)= rosia, das Kraut ( craut)=varza

Lectia din Fibel ( abecedar) Im Kindergarten-la gradinita

Großgedruckter M, kleingedruckter m Buchstabe ( grosghedructar M ,klainghedruckter m buhshtabe)- M mare de tipar,m mic de tipar

Buchstabe ( buhshtabe)= litera

Handbuchstabe ( handbuhshtabe)=litera de mana

Mimi ist da ( Mimi ist da)- Mimi este aici
Ich bin Mimi ( ih bin Mimi)- eu sunt Mimi
Mimi ist im ( Mimi ist im Kindergarten)= Mimi este la gradinita
Iris ist nicht da ( Iris ist niht da)-Iris nu este aici
Otto ist nicht da ( Otto ist niht da!)- Otto nu este aici
Anna ist nicht da ( Anna ist niht da)- Anna nu este aici

Maus, Blume, Mond, Mund, Eimer ( aimar)

Tot la Deutsch am lucrat pe caietele speciale,am facut jocuri interesante.Am scris  prima dictare din viata de scolar si am copiat pentru prima data de la tabla!

Cantec invatat la MM: Vivat veselia! il puteti asculta accesand linkul:

https://www.youtube.com/watch?v=p2Dx48zxW5I
Meine Tante aus Marokko  ( matusa mea din Maroc)-cantec cu miscari

La matematica am invatat descompunerea termenilor,compararea lor, sa numaram crescator, descrescator

La lb romana am lucrat pe caietul special,pe fise,pe carte.

La arte am invatat tehnica Quilling-care a fost foarte apreciata de copii.Au muncit cu multa rabdare!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu