Bun venit pe blogul nostru!


Blog pentru cadre,parinti,copii si bunici.. Aici veţi găsi cele mai frumoase momente ale noastre...

duminică, 26 octombrie 2014

Din activitatile noastre- Obst

Deutsch lectia din Fibel- Meine Puppe ( maine pupe)-papusa mea

Mimi ist da. ( mimi este aici)
Lili ist da. ( Lili este aici)
Mimi ist mit Lili im Wasser. ( Mimi este cu Lili in apa)
Otto ist da.
Iris ist da.
Otto spielt mit Iris. ( Otto shpilt mit Iris)-Otto se joaca cu Iris
Iris spielt mit Otto.

Lampe-Lineal,Elefant, Krokodil, Spiegel( shpigal)=oglinda

Mathematik-nr si cifra 8-exercitii de consolidare si aprofundare

Lb romana- Povestea ceasului cu inima-Vlad Colin-povestire orala
Explorarea mediului- Sanatos/Nesanatos?

Arte-peisaj de toamna

Vineri a fost o zi deosebita,am fost sa vizitam standul amenajat la noi in scoala,de militarii care au venit sa ne vorbeasca despre armamentul si echipamentele expuse.Am sarbatorit cu totii Ziua Armatei.Am avut discutii despre importanta armatei si rolul ei intr-o tara.A fost minunat!

Si tot vineri ne-am simtit bine alaturi de Miriam,colega noastra,care ne-a servit cu bunatati de ziua ei! :)







Multumesc doamnelor prof. de sport pentru ajutor!Danke!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu