Bun venit pe blogul nostru!


Blog pentru cadre,parinti,copii si bunici.. Aici veţi găsi cele mai frumoase momente ale noastre...

luni, 20 octombrie 2014

tema saptamanii- das Obst- fructele

Astazi Imalo a fost bolnav,l-a durut gatul.A mers cu Anna la doctor!Acolo impreuna cu Imalo,am invatat despre importanta fructelor in alimentatia omului.
Astazi in casa literelor s-au mutat A,a :) Suntem tare bucurosi ca tot mai multe litere se muta in casa noastra.

Lectia din Fibel care trebuie citita!!In manual se urmareste cu degetul!

Anna ist da ( Ana este aici)
Anna ist mit Mama da ( Ana este cu mama aici)
Iris ist nicht da - Iris ist niht da ( Iris nu este aici)
Otto ist nicht da-Otto ist niht da ( Otto nu este aici)
Mimi ist nicht da - Mimi ist niht da ( Mimi nu este aici)

Anna ist im Bett .( Ana este in pat)
Mama ist am Fenster ( Mama este la geam)

Iris ist mit Otto da ( Iris este cu Otto aici)

Affe, Mama, Arm, Hals ( Haltz), Hand

Am invatat astazi structura am/im
im=in
am=la

Fructele pe care le-am repetat/invatat,cateva din ele

Apfel ( Apfal)=mar, Birne ( birne)=para, Quitte ( cvite)=gutuie, Trauben ( trauban)=struguri, Nuss (nus)=nuca, Erdbeeren ( erdbeeran)= capsuni, Pflaumen ( pflauman)=prune, Banane,Orange (Oranje)=portocala, Ananas.

Am invatat un cantecel  nou foarte hazliu-va provoc sa-l invatati cu copiii vostri! :), pe care il puteti asculta si invata accesand link-ul
https://www.youtube.com/watch?v=LFKGZRne2Ag

La matematica am scris si invatat cifra 6,descompunerea,compararea,

La D.P - ne-am antrenat cu un puzzle







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu