Bun venit pe blogul nostru!


Blog pentru cadre,parinti,copii si bunici.. Aici veţi găsi cele mai frumoase momente ale noastre...

marți, 17 noiembrie 2015

Saptamana Parintilor 2015- ziua 1

Prima zi din Saptamana Parintilor, a debutat cu o poveste foarte draguta si interesanta despre un pestisor si aventurile lui.Prin intermediul acestei povesti, doamna Szucs le-a explicat copiilor despre raurile din tara noastra,importanta lor, fauna si flora din mediul acvatic. Am invatat sa ne orientam pe harta,am descoperit care sunt punctele cardinale. Am invatat despre Dunare, Mures, Olt, Prut, Siret si alte rauri importante, prin care pestisorul Ovi a calatorit, impreuna cu prietenii lui.
Multumim doamnei Szucs pentru activitatea pe care a sustinut-o cu mult calm si tact, in fata elevilor atat curiosi. Multumim pentru materialele pe care le-am primit, care ne vor fi cu siguranta de ajutor, la activitatile viitoare.





In urmatoarea ora, doamna David, Musat si Dumitrean au sustinut impreuna doua activitati foarte interesante, prin care copiii au invatat cum se face Pinata si cum se prepara un desert foarte simplu, dar delicios. Copiii au fost foarte incantati, curiosi, implicati, in aceste activitati. Vreau sa le multumesc mamicilor pentru organizarea de care au dat dovata si de tot materialul pe care l-au adus copiilor. La sfarsitul activitatilor copiii au primit diplome de merit pentru cel mai gustos desert!
Am  hotarat, impreuna cu clasa, ca la Targul de Craciun, vom vinde Pinata.Cu siguranta vom avea multi cumparatori.Multumim pentru tot ce ne-ati invatat! A fost o zi deosebit de frumoasa!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu