Bun venit pe blogul nostru!


Blog pentru cadre,parinti,copii si bunici.. Aici veţi găsi cele mai frumoase momente ale noastre...

miercuri, 8 aprilie 2015

Scoala altfel ziua 3- Pictura pe sticla, targ de Paste

Astazi am descoperit din tainele picturii pe sticla. Este ceva nou  pentru clasa noastra.Ne-am descurcat foarte bine, am lucrat cu multa atentie si migala. Pentru unii a fost o adevarata provocare conturarea cu marker a desenelor, dar cu totii am reusit pana la urma.  Chiar daca nu am terminat toti picturile,se pot continua si acasa.
Cu siguranta vom mai picta pe sticla!Ne-a placut foarte mult!





Tot astazi am fost la Targul de Paste, organizat de scoala noastra. Am vizitat standurile, am lucrat la atelierele de creatie, am danzat zumba si i-am urmarit pe alti colegi din scoala, care s-au pregatit cu dansuri si cantece de primavara. La Targul de Paste, care este o adevarata traditie, au venit foarte multi vizitatori atat de la gradinite cat si din alte scoli, din vecinatate. De la Targ am putut cumpara prajituri, ornamente de Paste,oua rosii, felicitari,si alte decoratiuni de primavara. Poate la anul vom avea si noi stand cu vanzare si/ sau atelier de creatie, pentru ca vom fi mai mari.Banii stransi la targ vor fi donati in scopuri caritabile.




































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu