Bun venit pe blogul nostru!


Blog pentru cadre,parinti,copii si bunici.. Aici veţi găsi cele mai frumoase momente ale noastre...

luni, 6 aprilie 2015

Saptamana altfel- prima zi- Vizita la fabrica de paine

         Inca de dimineata am fost foarte entuziasmati de vizita noastra ce urma sa o facem la fabrica de paine "Super", de pe strada Padurii.
Ne-am incolonat frumos si am plecat, la 8 fix, punctuali,cum suntem aproape de fiecare data!Drumul a fost destul de scurt. Cum am ajuns, un miros de paine proaspata si croissant cu vanilie ne-a gadilat nasul.
          Am vizitat toate sectiile, am observat tot procesul de framantare a aluatului, in gigantele malaxoare,apoi a urmat cantarirea si modelarea aluatului cu ajutorul masinilor speciale. Tot procesul a fost foarte interesant.Dupa modelare, painea a fost asezata cu grija pe tavi uriase, care mai apoi au fost introduse in cuptoare performante.
Toti am asteptat cu nerabdare paine calda si intre timp am incercat sa fim si noi macar pentru cateva minute brutari. Am modelat cu multa pricepere aluatul pe care l-am primit.
Cu si mai mare curiozitate am intrat in sectia de patiserie, unde niste doamne modelau covrigeii si saratelele. Cu multa pofta am reusit sa mancam 2 tavi intregi din deliciosii covrigi. Dar!!painea a fost foaarte buna, mai ales ca am putut rupe din franzela intreaga,ceea ce nu facem de fiecare data :))..Dupa aceea am observat si aparatul care feliaza painea si la final cum se ambaleaza franzela.
           Inainte de a pleca, domnii ne-au pregatit niste pachetele cu cornuri si croissante.Si pentru ca ne-am simtit atat de bine,le-am cantat brutarilor cantecul in limba germana despre paine, "Backe, backe, Kuchen"
Cand ne-am intors la scoala, am savurat corunurile primite si am completat in jurnalul clasei.
Tot astazi l-am sarbatorit pe Bogdan,care si-a dorit sa ne cinsteasca cu un suc si o prajitura!
A fost o zi frumoasa!














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu