Bun venit pe blogul nostru!


Blog pentru cadre,parinti,copii si bunici.. Aici veţi găsi cele mai frumoase momente ale noastre...

marți, 24 septembrie 2013

Unitatea Tematica: Meine Schulsachen

Saptamana aceasta vom discuta despre lucrurile unui scolar!

Astazi,la limba romana am citit o poveste foarte interesanta despre un copil care nu avea grija de lucrurile lui.Am scris primele semne grafice,dupa model-linia oblica.
Ne-am jucat: " Sa despartim in silabe!"Am repetat cantecelul invatat!

La lb.germana am invatat sa denumim obiecte ale scolarului:

Buch (buh)=carte, Heft(heft)=caiet, Federtasche(federtashe)= penar  Schultasche( shultashe)=geanta de scoala, Bleistift(blaistift)= creion de scris

Cu siguranta copiii stiu sa le pronunte corect!
Ne-am si jucat: " Spune ce vezi?"A fost foarte distractiv!

La matematica am invatat culorile,apoi am completat o fisa care avea urmatoarea sarcina: "Coloreaza cum iti spun!"

rot(rot)=rosu, gelb(ghelb)=galben, blau(blau)=albastru, gruen(grun)=verde, braun(braun)= maro, weiss(vais)= alb, rosa(roza)=roz

 Ne-am jucat un joc: " Ghiceste culoarea!"

La arte vizuale,am pictat un baiat si o fetita,care sunt scolarii clasei pregatitoare :)

Copiii au mai invatat zilele saptamanii: Montag(montag)=luni, Dienstag(dinstag)=marti, Mittwoch(mitvoh)=miercuri, Donnerstag(donerstag)=joi, Freitag(fraitag)=vineri, Samstag(zamstag)=sambata, Sonntag(zontag)=duminica

Meniu afterschool: luni: supa de pui cu cartofi frantuzest si budinca; marti:supa crema de legume cu crutoane, orez cu gratar si salata de fructe

In der Pause...wir spielen- In pauza...ne jucam



Joc distractiv: Ghiceste scolarul!



2 comentarii:

  1. Felicitari pt modul in care ii invatati pe copii si in acelasi timp si parintii !!! Eo chiar pronunta corect

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim mult ca ne urmariti cu interes! :)

    RăspundețiȘtergere