Bun venit pe blogul nostru!


Blog pentru cadre,parinti,copii si bunici.. Aici veţi găsi cele mai frumoase momente ale noastre...

luni, 30 septembrie 2013

Koerperteile

Astazi la explorarea mediului am invatat despre corpul uman si am discutat foarte multe pe aceasta tema: diferenta dintre om si animale,diferente si asemanari intre fete si baieti,etc

Partile corpului: Kopf(copf)=cap, Rumpf(trunchi), Beine(baine)=picioare. Augen(augan)=ochi, Ohren(oren)=urechi, nase(naze)=nas, Mund(mund)=gura, Hals(haltz)=gat, Shulter(shulter)=umeri, Bauch(bauh)=burta, Ruecken(rucan)=spate, Hand (hand)=mana, Ellenbogen(elenbogan)=cot, Finger(fingher)=degete, Knie(cnie)=genunchi,

Matematica: Marimi: kurz(curt)=scurt; lang(lang)=lung; duenn(dunn)=subtire; dick(dic)=gros
Am exersat cele invatate pe o fisa si prin jocuri!

La limba romana am facut niste jocuri foarte distractive pe echipe!Puteti sa le observati in pozele de mai jos si daca doriti va puteti juca impreuna cu copiii acasa. :)
Am si scris la limba romana, semne grafice

La limba germana am invatat o poezie pe care o vom mai repeta si maine!

Punkt,Punkt Komma, Strich
Fertig ist das Mondgesicht,
Links und rechts zwei Ohren
So wird Hans geboren

Sunt sigura ca micutii va vor ajuta cu pronuntia!

La muzica si miscare am invatat un cantecel foarte frumos!Maine am sa posetz inregistrarea!
In der Puse

Ne ajutam colegii!

Morgenkreis

Joc distractiv

Indrumatorii!!(fetele)-echipa printeselor

Indrumatorii! (baietii)- echipa piratilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu