Bun venit pe blogul nostru!


Blog pentru cadre,parinti,copii si bunici.. Aici veţi găsi cele mai frumoase momente ale noastre...

luni, 31 octombrie 2011

Fructe gustoase si sanatoase-tema saptamanii

De ce se usucă frunzele?
Cum consumăm fructele şi legumele?
Ce sunt vitaminele?
Cum se numesc florile care înfloresc toamna?
De ce s-a răcit afară?
Câte luni durează toamna?
Care sunt lunile de toamnă?
De unde vine ploaia?
Ce este ceata?
Cum îi putem şi noi ajuta pe părinţi?
Cum se păstrează unele legume şi fructe peste iarnă?
De ce avem nevoie de plante?

Acestea sunt intrebarile la care nu cunoastem raspunsurile si pe parcursul celor 3 saptamani,vom incerca sa le aflam raspunsurile.


Astazi am facut o plimbare prin curtea gradinitei pentru a observa schimbarile din natura.
Apoi am discutat despre importanta fructelor in alimentatia noastra,am invatat fructele in limba germana si am invatat o poezioara in limba romana despre toamna :) 
Am fost si foarte harnici,am scris in caietele speciale-liniuta verticala,iar cei mici au trasat dupa contur-codita marului.



Discutii despre toamna...




Joc didactic- alege ce se potriveste




Invatam fructele in limba germana



 Toamna

Toamna,tu ne aduci,
Multe fructe dulci
Mere rosii si gustoase
Pere galbene,zemoase.

Fructele in limba germana

Apfel=mar
Birne=para
Pflaume=pruna
Quitte(cvite)=gutuie
Trauben=strugure

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu