Bun venit pe blogul nostru!


Blog pentru cadre,parinti,copii si bunici.. Aici veţi găsi cele mai frumoase momente ale noastre...

sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Iris soll suchen

Saptamana care a trecut am invatat literele R,S si grupul de litere Au

Deutsch- germana -lectia pagina 26-27

Iris soll suchen ( Iris zol zuhan)- Iris trebuie sa caute

Iris soll Otto suchen - Iris zol Oto zuhan ( Iris trebuie sa-l caute pe Otto)
Iris soll Anna suchen- Iris zol Ana zuhan ( Iris trebuie s-o caute pe Ana)
Iris soll Mimi suchen- Iris zol Mimi zuhan ( Iris trebuie s-o caute pe Mimi)

Otto ist im Keller ( Otto este in pivnita)
Ist Anna am Tor? ( Este Anna la poarta?)
Nein,Anna ist am Fenster - Nu,Anna este la fetreastra ( aceasta prop.nu este in carte,dar este raspunsul la intrebare)

Ist Mimi am Ast? ( Este Mimi la creanga?)
Nein, Mimi ist im Auto - Nu, Mimi este in masina

Oma hat eine Sau. ( Oma hat aine Zau)- Bunica are o purcica
Die Sau hat 7 rosa .....( Ferckelchen)- ( Di Zau hat 7 roza Fercalhien)- Purcica are 7 purcelusi roz)
Anna und Otto suchen Namen ( Anna und Otto zuhan Namen)- Anna si Otto cauta nume:
Risi,Rosi,Lasi,Tiso,Taumi...

Rolli ist im ( Haus). ( Rolli este in casa.)
Was hat Rolli im Maul? ( Ce are Rolli in gura?)
Eine Maus ( Aine Maus)- un soarece
Raus, Rolli! Raus! (Afara Rolli,Afara!)
Rolli saust in sein ( Haus)- Rolli zaust in sain Haus. ( Rolli fuge in casa lui)

Cuvinte noi: satt (zat)=satul
Tor=poarta
Sau(Zau)= purcica
toll= grozav,super
laut= zgomotos
ruft= striga
Roller= trotineta
malt= picteaza
La Deutsch au ca tema de weekend,de citit,tradus si de copiat pe fisa din mapa rosie.Si bineinteles de citit lectia din Fibel de 5 ori, de scris in Schreibheft si rostes Heft ce le-a ramas din clasa.


La matematica am facut Addition ( Aditzion)- adunarea,Übungen ( Übungan)- exercitii
Am invatat ca rezultatul adunarii se numeste Summe ( suma) 

La limba romana am ascultat o poveste cu talc- "Pachetul de biscuiti", am invatat sunetul R,S, am citit poezia Puisorul cafeniu- de O. Cazimir, care trebuie invatata pe de rost.Copiii vor primi note.

Arte: AVAB- Funtite pentru cadouri.
Muzica si miscare: MM - am repetat cantecele invatate si copiii au primit note.

Imi cer scuze,dar in sapt.care a trecut am uitat sa fac poze de la activitati:

Rezultate dictari: Din 26 de elevi prezenti: FB 22 de elevi, B 2 elevi, S 2 elevi:


Un comentariu:

  1. Multumim mult pentru ajutorul pentru lectiile de germana. Si eu am o fetita la sectia germana si ma bucur ca am descoperit acest blog.

    RăspundețiȘtergere