Bun venit pe blogul nostru!


Blog pentru cadre,parinti,copii si bunici.. Aici veţi găsi cele mai frumoase momente ale noastre...

marți, 11 februarie 2014

Dinosaurier

Dupa cum v-am mai scris,saptamana aceasta discutam despre dinozauri.Este o tema foarte interesanta pentru copii.Am fost placut surprinsa ca majoritatea copiilor stiau denumirile greoaie ale dinozaurilor,dar si multe informatii despre aceste animale preistorice.

La limba romana am avut o lectie pe calculator care s-a incheiat cu un mic test de verificare a cunostintelor acumulate.Am discutat despre paleontologi,fosile,si despre provenienta cuvantului dinozaur (limba greaca ="reptila infioratoare").Am discutat despre hranirea si viata dinozaurilor.
La lb.germana am invatat litera D si multe cuvinte noi cu referire la aceasta tema.Am facut exercitii orale si am scris pe fise,am colorat.
La matematica am invatat sa numaram pana la 20,am facut probleme de adunare si scadere-oral
La arte am pictat,am pregatit materialul pentru ziua urmatoare.

Dinosaurier= dinozauri, Fleischfresser(flaishfresar)=carnivori, Grasfresser(grasfresar)=erbivori, Allesfresser(alasfresar)=omivori,der Jura (iura)=Jurasic, die Kreide (craide)=cretacic, Reptilien(reptilien)= reptile.

Mathematik:
eins (aintz)=1, zwei(tzvai)=2, drei (drai)=3, vier(fir)=4, fünf (fünf)=5, sechs (zex)=6, sieben(ziban)=7, acht (aht)=8, neun(noin)=9, zehn(tzein)=10, elf(elf)=11, zwölf(tzvolf)=12, dreizehn(draitzein)=13, vierzehn(virtzein)=14, fünfzehn( fünftzein)=15,sechszehn(zextzein)=16, siebzehn(zibtzein)=17, achtzehn( ahttzein)=18, neunzehn(nointzein)=19, zwanzig (tzvantzig)=20

Scriem litera D - Wir schreiben den Buchstabe D

Joc de atentie!

Portocalele -joc de consolidare

Morgenkreis- discutii despre Dinosaurier


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu