Bun venit pe blogul nostru!


Blog pentru cadre,parinti,copii si bunici.. Aici veţi găsi cele mai frumoase momente ale noastre...

marți, 7 ianuarie 2014

Apa si misterele ei!

Saptamana aceasta discutam despre apa si importanta ei in viata omului.
Luni la ora de romana am citit o poveste interesanta despre Pic-Pic si Pica-Pica,am discutat despre importanta apei,starile ei de agregare,tipuri de apa,etc
La limba germana am invatat litera S(recunoastere).Am formulat cateva cuvinte din literele invatate pe care le-am copiat de la tabla in caiete!
La matematica am facut cunostinta cu cifra 7!
La muzica am invatat un cantecel in limba germana "Der grune Frosch"-pe care am sa-l postez in zilele urmatoare si  ne-am reamintit un cantec de la gradinita: "Podul de piatra"
Die Zahl 7!

Podul de piatra! :)





Marti,07.01.2014,

Lb romana:
Povestire in lant: "Pic-Pic si Pica Pica"-Liliana Trasnea
Joc de rol " Ploaia si floarea soarelui"
Discutii la tema propusa.(apa)

Lb germana: litera S- fisa de lucru(scriere); Joc de atentie: "Spune ce ai descoperit colorand litera S"
Cuvinte invatate: Meer=mare, Ozean=ocean, Regen=ploaie, Sonne(Zone)=soare, Wolken(volcan)=nori

Matematica: Cifra 7(scriere)- recapitularea cifrelor invatate
Dezvoltare personala: "Norisorii veseli"
Arta - Pictura: "Pelicanul scafandru"
O lectie pe intuneric! :)

Joc de rol

Norisorii veseli



:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu