Bun venit pe blogul nostru!


Blog pentru cadre,parinti,copii si bunici.. Aici veţi găsi cele mai frumoase momente ale noastre...

joi, 14 noiembrie 2013

Unitatea tematica: Haustiere-Animale domestie

Saptamana aceasta am discutat despre animalele domestice:
La limba germana am invatat litera si sunetul I,si M;animalele domestice:
Hund(hund)=caine, Katze(catze)=pisica,Pferd(pferd)=cal, Ziege(tzige)=capra, Hase(haze)=iepure, Maus(maus)=soarece, Esel(eizal)=magar, Schaf(shaf)=oaie,Kuh(cu)=vaca,Ente(ente)=rata, Henne(heine)=gaina
Am alcatuit propozitii,ne-am jucat,am scris pe fise
Am facut un joc de rol intre animalutele de plus,aduse de copii la scoala.
La matematica am invatat cifra 3,am facut exercitii practice,am si scris pe fisa.
La comunicare in limba romana am facut grafica unei propozitii in caietul cu foi veline.Am citit si am povestit "Povestea celor 3 purcelusi"
La cunoasterea mediului am invatat despre alcatuirea unui animal:
Kopf(copf)=cap,Rumpf(rumpf)=trunchi,Beine(baine)=picioare
Am discutat despre importanta animalelor in viata omului,foloasele.
La arte am pictat animale domestice,am facut un puzzle,tot cu animalute domestice.
La dezvoltare personala am discutat despre cum trebuie sa ingrijim un animal si ce inseamna sa ai un animal de companie.
Saptamana aceasta nu am facut poze de la toate activitatile.
"Citim" in atlase

Joc: "Ghiceste ce am mimat"

Explorarea mediului: Alcatuirea unui animal

Joc de rol








Puzzle






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu