Bun venit pe blogul nostru!


Blog pentru cadre,parinti,copii si bunici.. Aici veţi găsi cele mai frumoase momente ale noastre...

luni, 26 martie 2012

Tema saptamanii: Obiceiuri de Paste

Astazi am vorbit foarte mult despre obiceiurile si semnificatia zilei de Paste.Am invatat "Inger,ingerasul meu" si am vorbit despre ce am dori sa ne aduca iepurasul...

Lista dorinte :)

Andrei-oua de Paste, Briana-oua de ciocolata,Raul-avion, Dora-nu s-a decis, Luca-Lego StarWars,David F.-Robot,Patricia-nu stie, Andra-o masina cu telecomanda, Dragos-Lego StarWars, Larisa-o Barbie ca a Mariei, Darius G.-dinozauri si haine, Iulia-o papusa Barbie si o rochita pt.papusa,Maura-o rochita si un calutz cu aripi, Maria-un trenulet, David T.-avion din Lego,Edi-un circ, Karina-un dinozaur, Mimi-un D.V.D cu Tom si Jerry.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu