Bun venit pe blogul nostru!


Blog pentru cadre,parinti,copii si bunici.. Aici veţi găsi cele mai frumoase momente ale noastre...

luni, 30 ianuarie 2012

joi,26.01.2012-in vizita la grupa pregatitoare...

Am fost curiosi sa vedem cum functioneaza aparatul de compactare a pet-urilor.Asa ca am facut o vizita la grupa pregatitoare.Pentru ca ei au avut foarte multe pet-uri,i-am ajutat si noi sa le compactam.Am fost uimiti de aparatul "magic" care face sticlele mici... :)

Asa ca va rog frumos sa aduceti pet-uri la gradinita,cat mai multe, pentru ca suntem singura grupa care nu am strans .Pana la sfarsitul anului scolar trebuie sa topim aproximativ 3-4 kg.ceea ce este foarte mult,avand in vedere ca o sticla topita are doar cateva grame...Sper ca ne veti sprijini in acest sens...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu