Bun venit pe blogul nostru!


Blog pentru cadre,parinti,copii si bunici.. Aici veţi găsi cele mai frumoase momente ale noastre...

luni, 24 ianuarie 2011

Perle ale copiilor... episodul 2

In timp ce Frau Delia le spunea copiilor o poveste,pe la jumatatea ei,Darius Marta se ridica in picioare si striga in gura mare,cu mainile ridicate:
- Tati mi-a facut o pulpa!!!!!!!!
- Ce pulpa?(au intrebat curiosi colegii)
-O pulpa de pui!,spuse Darius Marta
Toti copiii si Frau Delia:  :))))))))))))))))))))))


Farkas Cezar si Frau-ele inainte de culcare

-Frau Romina eu nu pot dormi cu plapuma pe mine,pentru ca imi vine prea multa caldura si daca ma sufoc???

Dupa cateva minute,Cezar din nou:

Eu dorm cu mami si cu tati...eu dorm la mijloc,iar bobocel(adica fratele de cateva sapt.) doarme in patul lui,ca nu poate dormi cu noi ca se TOCESTE!!! :)

Discutie intre Luca si Rebeca:

Rebeca: - Si eu vreau sa vin la tine sa ma joc cu Lego City
Luca:     -Dar fetele se joaca cu papusi...
Rebeca: - Pai ma imbrac in haine de baieti si gata...
Luca:    - Si daca te imbraci in haine de baieti,tot se vede ca esti fata!! :)

Herlo Mara in discutie cu Rebeca si Iulia:
  - Exista tot ce iti doresti mai sus de cer!(Herlo Mara)

Rebeca explica fetelor:
-Eu cu tati am pus o capacana cu miere,si am prins o furnicuta! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu