Bun venit pe blogul nostru!


Blog pentru cadre,parinti,copii si bunici.. Aici veţi găsi cele mai frumoase momente ale noastre...

luni, 15 noiembrie 2010

UN MINUT DE LECTURA....

Intr-o seara,pe cand mama pregatea cina,a venit fiul de 11 ani in bucatarie cu un biletel in mana,pe care i l-a dat mamei.Mama s-a sters pe maini,a luat biletul si a incepul sa-l citeasca:

Pentru ca am prasit rasadul: 2 lei
Pentru ca mi-am facut ordine in camera mea: 8 lei
Pentru ca am mers si am cumparat lapte: 1 leu
Pentru ca am avut grija de sora mea mai mica: 12 lei
Pentru ca am primit de 2 ori nota 10: 8 lei
Pentru ca duc gunoiul in fiecare zi: 3 lei
Total 36 lei
Mama si-a privit u delicatete fiul.Ii veneau nenumarate aminitiri in memorie...Atunci ea a luat un creion si a inceput sa scrie pe o alta foaie...
Pentru ca te-am purtat in pantec 9 luni: 0 lei
Pentru toate noptile nedormite in care am vegheat la patul tau cand ai fost bolnav: 0 lei
Pentru ca te-am purtat in brate si ti-am sters lacrimile cand ai fost trist: 0 lei
Pentru tot ce te-am invatat zi de zi: 0 lei
Pentru micul dejun,pranz,cina si toate bunatatile ce ti le-am pregatit: 0 lei
Pentru viata mea ce ti-o dau zi de zi: 0 lei

Cand a terminat de scris,a dat biletelul fiului in mana.Copilul a citit biletelul,iar doua lacrimi mari i-au curs pe obraz.Si-a pus biletelul la inima si si-a scris pe propria factura...
PLATIT....

V-a placut?


Acest material nu imi apartine...

Un comentariu: